Nekad FurzsiOnDope | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FurzsiOnDope

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/furzsibre/

Ditt Hex-ID: 1100001463c8c42

Vad är din discord tagg? FurzsiOndope

Vem var det som bannade dig? hapyxz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-01 030251.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? hapyxz hade skrivit i vår gängchatt om massa saker i 1 timme och så skrev jag "due tvär lökig" och skickade en gif på gräs på ett komiskt sätt inget provocerande i tanken med de hela.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som jag skrev så skrev jag "due tvär lökig" o skickade gräs gifen och ungefär 4 sek efter så blir jag skickad pågruind av att staffen som bannade mig hade haft en dålig dag eller tog åt sig grovt av de jag skrev och inte kan tåla ett litet skämt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de är en felaktig ban då det inte står någonting i reglerna om att man inte får skämta lite med en staff på ett icke harmfult sätt.

Jag är bannad för staffdiss och alla vet att säga "due tvär lökig" inte är någon staffdiss, jag hade fattat om jag skrev nått grovt men det gjorde jag ej.

Då jag har läst reglerna och detta inte står att man kan bli pbannad för och förlora flera tusen pga en mening som inte är harmful alls och om han blev så sur kunde han gett mig en timeout om han kände för det.
Då flera andra nuvarande staffs anser att detta inte är någon staffdiss så skulle jag säga att jag kräver tillbaka mina roller då detta är en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare på unive och tog alltid lärdom av mina bans,
Av denna ban så har jag lärt mig att vara försiktig med vad jag skriver till folk som man ej känner så bra då jag trodde han kunde ta ett simpelt skämt, men att han pbannade mig för detta är fortfarande felaktigt,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? är impulsiv och fortfarande inget grovt jag skrev hade fattat om jag skrev din lökiga lilla muffsi men komigen jag skrev lökig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag vet att det sprids rykten om att jag skulle ha hotat någon, vilket inte stämmer jag har ingen anledning att hota någon över ett spel, Jag vet att det har skett saker med andra spelare men det har ingen koppling till mig, personligen så tycvker jag att det är lågt gjort av dem personerna som har hotat den stackars killen.

Jag tycker bannen är orätvis i grunden och jag blev arg i stunden men skulle aldrig hota någon över ett spel.

Jag tycker att det är synd att folk har påverkats ooc och det är inte min avsikt då folk har andvänt mitt namn som nått slags hot vilket ej stämmer då jag är vänlig och lugn kille som går att diskutera med.

Mvh/FurzsiOnDope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka