Accepterad FurzsiOnDope | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FurzsiOnDope

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? benji

Vad heter du på discord? FurzsiOnDope

Ange ditt födelsedatum 12 December 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. jag jobbar från 06:30 till 17:00 från Måndag till torsdag, efter det kommer jag hem och är aktiv på unive från cirka 17:30-01:00 varje dag och på helger så är jag inne i princip hela dagen från 12.00 till kke 03 på natten

Hur länge har du varit medlem på Unive? sommarlovet 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) de går inte att bifoga bild men skriv till mig pm så kan jag skicka på mina bantotal

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att underlätta arbetet för staff teamet och att göra det mycket enklare att t.ex. dva bilar som inte används eller bilar som är sönder mitt i gatan och en servervakt har även en uppgift att bana folk som inte följer reglerna och visa en bra sida av servern + att en servervakt ska inte lalla och ska ha en bra rp nivå och vara en bra sida till unive och en servervakt får inte abusa sina perms t.ex. att reviva när man lallat eller annat att man dvar bilar som har sin glock i sig efter snuten tagit en är oacceptabelt betende och så får man inte göra man ska inte bana folk bara för man kan och kicka ska man inte heller man ska ha en gilltig anledning till kicken/banen om man inte har det så kan det gilas som abuse

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag känner att jag kan hjälpa till och rensa lallare och fail rpare på servern och dva bilar som står mitt på gatan är i vägen.
jag är dessutom aktiv väldigt mycket som jag har skrivit ovan^

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är t.ex. när du revvar dig själv mid scenario elr dvar bilar me vapen i när snuten kommer bara för att du inte vill bli av me vapen, abuse kan också va att om du lallar med dina vänner och dödar varandra och sedan ressar.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top