Nekad Furziondope | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Furziondope

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/furzsibre

Ditt Hex-ID: 1100001463c8c42

Vad är din discord tagg? furzsiondope

Vem var det som bannade dig? Happyx

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade olämplig gif till happyx vilket var riktgit omoget och dumt av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mina 2 vänner blev bannade av han sedan hettsade dem upp mig till att skicka en olämplig gif mot happyx vilket som riktgit dumt av mig ångrar det nu som fan hoppas att du happyx kan ge en till chans till mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hans ban va rätt eftersom han bara gör sitt arbete som staff. och det var jag som gjorde fel såklart.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var riktigt länge sedan kommer ej i håg min senaste ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att struntat i grupptrycket och låta bli att skicka en sådan olämplig gif till happyx. vilket som var riktigt omoget och dumt av mig kommer verkligen inte hända i forsättan om jag kommer tillbaka till servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid ha respekt för staffs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka