Nekad FuryBoy | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FuryBoy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Theo

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? På båda min konton över 800+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har mycket tidigare erfarenhet desutom skulle de vara roligt att få vara mitt dröm jobb på en stor Fivem Server.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Rikspolischef på många servrar tidigare några exempel är Stockholmstad, Berget RP och insperation. Då på dom servrarna var jag väldigt om tyckt och många tyckte att jag hade väldigt bra RP.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Oliver och är en 27 årig man som kommer från storstad. Han blev uppväxt i en normal svensk familj. Hans pappa var en doktor och hans mamma var en lärare. Men hans farfar hade varit en polis och berättade historier till Oliver om när han jobbade och att de var de bästa jobbet i hela världen. Efter de så kunde Oliver bara tänka på de och önskade att nån dag han skulle bli Rikspolischef. Så han började gå in för skolan och fick bara A och B ända tills han börja gymnasium där han valde sig att utbilda sig själv till polis. När han gick ut gymnasiumet började han direkt söka att jobba som polis. Efter 4 år att ha jobbat som polis bestämde han sig för att nu ansöka till Rikspolischef i hans nya stad Unive.

Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar i veckan. Minst 3 timmar per dag om jag är hemma

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja för jag har många polare som kör på servern desutom tycker jag om communityt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Inte för tillfället

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka