Accepterad Furty | Medlem ansökning [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Furty

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Furtyv

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter gunnar svensson, gunnar är 25 år gammal och har ett stort intresse för bilar och han drömmer om att få jobba som mekaniker i framtiden. förutom bilar så gillar gunnar att vara ute i skogen med sin vallhund som heter vaimo, vaimo är ett år gammal och är riktigt snabb. gunnar kommer från en svår uppväxt då han hade en frånvarande pappa och en mamma som drack alldeles för mycket vin. under gunnars uppväxt så kom det extra pappor höger och vänster som behandlade han så pass illa att han behövde sitta i ett behandlings hem i ett år

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra rp som håller god ton och aldrig släpper karaktären som jag spelar. jag kommer att andvända alla chattar som dom ska andvändas

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man spelar för att motparten ska ha övertaget i ett scenario så att det blir bättre och seriösare scenario på servern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, rdm random death match det är att man tar till med våld utan andledning. vdm det innebär att man andvänder fordonet som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp, jag har spelat på unive och många andra servrar i tre års tid. jag har haft medlem här men har tydligen tappa de nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka