Nekad FUPPE | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FUPPELITO

Aktiv Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
48
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? fuppe07

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Johansson och är född 1994-07-07. föddes på en gård uppe i norrbotten flyttade sedan när han var 10 år till en stuga i dalarna som hade 2 badrum 3 sovrum, kök och vardagsrum, sen när han var 17 år flyttade han ner till staden Göteborg och först hade han svårt med dialekten men sen van han sig och då fick han jobb på postnord. På postnord fick han köra lådor från lagret så han kunde betala av hyran på sin lägenhet i Göteborg. Sen när han var 20 år flyttade han till Unive och är nu 27 år och bor nu i en liten lägenhet som är perfekt för Benny men han kände sig väldigt ensam så han ringde sig brorsa och sa det så nu bor dem tillsammans Benny och Pär. Dem känner bara vilken lättnad det är jämfört med gården dem bodde på när dem var små där dem då fick jobba som tokar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en riktigt bra rp nivå då jag har över 700 timmar på unive innan jag slutade rpa ett tag. Jag har både varit kriminell och polis samt staff så kan se olika rp situationer på alla olika vinklar så det är lättare att rpa. Mina rp nivå är väldigt hög eftersom jag inte lallar någon gång utan kör en strikt rp och verkligen på riktigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa för alla kul och inte bara dig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har verkligen läst och förstått reglerna. Några exempel kan vara RDM, VDM, Fearrp och Powergaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har väldigt stor erfarenhet eftersom som jag sa tidigare har över 700 timmar på bara unive där jag har varit alla olika roller så kan rpa på alla olika sätt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka