Vidare till intervju Funsnakebite | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1funke

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Funke69#5558

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Andersson han hade en väldigt bra uppväxt han bodde i en villa och där bodde han med sin mamma och pappa och han hade en lillebrorsa och en storebrorsa som han tyckte var dryga. Så vid tidig 14 års ålder bestämde hans pappa att Albin han skulle bli mekaniker som hans pappa var så dom tillbringade väldigt mycket tid i garaget kan man säga det var varje kväll tills han blev 15 och då var hans a-traktor äntligen klar. lite mer fakta om albin då i dom tre första åren i skolan så hade han mycket kompisar han hände med det tuffa gänget i skolan man allt ändrades i slutet på trean då hans skola brann ned. Men dom hade sommarlov bara en vecka efter så alla gick på sommarlov en vecka tidigare men ingen viste om vart det skulle ta vägen efter lovet. Under lovet så satt alla i klass och undrade vart det skulle ta vägen nu utan skola och till närmaste skola var det 1,30 timme till men i slutet av lovet så fick dom alla ett meddelande ifrån fröken där det står Hej mina elever detta kanske är lite sent nu men ni kommer få byta skola och då även splittras. Nu tänker Albin hur ska jag kunna hitta nya vänner osv. Men nu var det skolstart och Albin hamnade i samma klass som sin kompis Erik Olsson dom hade känt varandra sen dag ett. Så nu pratade det ihop sig dom ska bara satsa på skolan tills sista dagen i 9an. Nu har det ungefär gått 6 år och Albin och Erik håller ihop fortfarande dom har haft 6 tunga år men det lönade sig faktiskt om man kolla på betygen så var det både A,B,C det är bra det tänker dom. Så nu var det inte långt kvar tills det skulle välja gymnasium men dom ville in på samma gymnasium så dom tänkte så här vi båda är bra på bilar men det kan vi så bra så då stod det en skyllt mitt på skolan att dom hade öppnat ett Båt gymnasium så där skrev Albin och Erik in sig och tack vare betygen så kom dom in på en gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har en hög rp nivå och jag är aktiv som spelare och jag kan få några av mina vänner att komma till servern inte direkt för ni behöver det men det är alltid bättre att få in nya spelare till en så bra server som det är. jag kan bidra med social rp och roliga ´scenarion både kriminella scenarion men också roliga scenarion som att festa eller nått annat roligt. och jag kommer nog spendera lite pengar på servern så det kommer jag säkert också bidra med men först och främst den höga rpn jag har.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte ska spela bara för att vinna man ska kunna förlora också så det blir roligt för motparten också.

Hur hittade du Unive? jag har varit wl här över 3 gånger men har altid lämnat servern efter men jag tyckte att det var dags att komma tillbaka hit så nu är jag här

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Tillbaka