Nekad Funsnakebite | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1funke

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Funke69#5558

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Hej, mitt namn är Linus Eriksson. Jag är 42 år gammal och bor i Malmö som ligger o Skåne, är dock född och uppvuxen i Stockholm. Under hela min uppväxt har jag bott med mina två föräldrar Lars Eriksson, Lisa Eriksson samt mina 2 syskon Emil Eriksson och Albin Eriksson. När jag var liten drömde jag alltid om att vara polis och arbeta inom det yrket men när min farmor blev sjuk och inlagd på sjukhuset när jag var 10 år så ändrade jag mening helt och bestämde mig för att jag ville hjälp folk som var sjuka och inte kunde klara sig själva. Jag började plugga hårt i skolan och blev oftast retad för att jag var en av dem som tog skolan seriöst. Efter att jag kämpat mig genom skolan i många år fick jag till sist mina slutbetyg och kunde komma in på sjukvårds utbildningen. Det tog mig 5 år att bli färdig med utbildningen, och nu står jag här utan arbete eftersom det inte funnits plats på några sjukhus. Har alltid glatt humör och är alltid hjälpsam samtidigt som jag är väldigt bra med den sociala biten och kan hantera människor i många olika situationer. På min fritid brukar jag umgås med vänner och bara vara och hitta på många aktiviteter så som fiska, spela golf, dricka kaffe samt gillar jag att åka motorcykel. För tillfället är jag ensamstående då jag inte har så mycket tid till att leta efter den sanna kärleken men får se i framtiden vad som sker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? väldigt rolig och social rp med många roliga scenariot som är roligt för båda sidor av RPare jag kommer säkert kunna få in fler folk till servern. jag har väldigt bra rp nivå och en rolig rp. när man är med mig ingame så kommer man aldrig ha tråkigt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha kul och att vinner inte du så ska man inte bli arg och lämna scenariot osv.

Hur hittade du Unive? jag har varit wl här över 3 gånger men har altid lämnat servern efter men jag tyckte att det var dags att komma tillbaka hit så nu är jag här

Vidare till muntligt, Du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka