Accepterad Funsnakebite | Medlem ansökning {Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1funke

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Funke

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär är kille som heter sture, sture är 28 år och har vart med om mycket i sitt liv, han växte upp i en stad som heter örebro, han har haft en pappa som inte vart närvarande under hans liv, redan när sture vart 8 år så började hans mamma hamna i ett drog och alkohol missbruk. sena kvällar när sture var hemma efter en dag i skolan så satt hans mamma i soffan och drack eller tog droger, detta påverkade stures mående och hur det gick i skolan. sture blev så ledsen när hans mamma satt där och han visste ej vad han kunde göra. då slutade sture att gå i skolan och gick istället iväg till en bänk i en park satt där under dagarna och drack eller åt aldrig något under dagen. sen gick sture hem och hans mamma fick reda på vad han brukade göra och hon blev väldigt aggressiv när hon pratade med sture och han vart rädd. han brukade skolka varje dag från skolan och sitta på bänken hela dagen utan mat och vatten. stures mamma brydde sig inte om sture och hur han mådde. efter ett tag märkte han grannar att det var högljutt på kvällarna när stures mamma skrek. dom kontaktade socialen och dom kom och såg hur det såg ut hos sture. efter ett tag så tvingades sture tas idrån sin mamma och flytta till ett annat hem. efter det så har sture växt upp många år i skolan. efter han flyttade så vart han mobbad i skolan för han var annorlunda och dom retade han för hans mamma och att han bodde på social hem. han var väldigt ledsen hela skolgången och det som höll han på fötterna var han hade en kompis som heter Bosse som hjälpte han att få bort alla tankar. sture har inte träffat hans mamma på många år så han vet inte vad som har hänt med henne. Nu har sture hamnat på fel bana och de återstå att se vad som händer. min karaktär kommer vara rolig och pratglad men också sociall

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med ett roligt och unikt rp samt att vara en social person. kommer att vara en trevlig individ som kommer att ha unik rp och unika scenarion. jag är väldigt aktiv också. kommer att vara en rolig vän på servern. kommer ha scenarion som är utanför boxen och inte ha sån win mentality och anstränga för att andra ska ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för att andra ska ha kul och att spelet är roligt både för mig och för motparten t.ex polisen i ett scenario så behöver du inte skjuta direkt. och att inte ha sån winmantality

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja powergaming och suntförnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har mycket erfarenhet har lirat på unive tidigare och på många olika servrar och har snart lirat i 2 år.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka