Nekad Funpyy | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Funpyy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198308855980/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fanny

Vad är ditt discord namn? Funpyyツ#4144

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2005

Berätta om din karaktär. Erika Mullebad är en glad 25 åring. Hon växte upp i en ganska krävande familj, hon hade inte en sån jätte bra uppväxt och hennes föräldrar var alkolister. Hon har bestämt sig för att inte bli som hennes familj och bli framgångsrik. Hon är ny inflyttad och känner inte så många så hon kan uppfattas arg, men hon är raka motsatsen. Erika gillar att handla kläder och jobba. Hon har ett stort intresse av styling.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag bli whitelistad för att kunna göra mer saker på servern tillexempel skaffa körkort och skaffa jobb. Jag kommer att bidra med arbetskraft och glädje.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker servern är jätte bra och spelar på den ofta.

Hur hittade du Multistaden? Jag spelade innan på en jätte liten server och tyckte det var tråkigt för det var aldrig folk inne så jag och min kompis letade efter en svensk server och hittade Multistaden :D

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag är ganska ny med rollspel och mitt mål är att bli bättre och ha kul såklart.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte, bara multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka