Nekad funnyboy1997 | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

funnyboy1997

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199240206587

Vad är ditt namn i verkligheten? Muath

Vad är ditt discord namn? Funnyboy #2133

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag är 25 år gammal, arbetar som företagsrådgivare på ett säljföretag. Jag är en seriös och ambitiös kille som på fritiden tränar och umgås med vänner, utöver att spela GTA! Jag är en kille som kan ta för mig men följer regler. I spelet kommer jag återspegla min sociala personlighet och ”positiva aura”.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har hört mycket gott om Unive och känner att denna servern kan ge mig en social spelupplevelse där jag kan ingå i ett skönt community.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min sociala förmåga och hjälpa servern upprätthålla sina stadgar och samtidigt växa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I min värld betyder det att man kan offra lite för att gynna hela servern och community.

Hur hittade du Unive? Genom sociala medier.

Nekad, utveckla alla punkterna: Berätta om din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP? & Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka