Vidare till intervju funnyboy1997 | Medlem ansökning (albazy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

funnyboy1997

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199240206587/

Vad är ditt namn i verkligheten? Muath

Vad är ditt discord namn? funnyboy #2133

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter johan falk, han är 24 år gammal man. johan har levt ett liv i rullande fart som en bergodahl bana. johan har varit kriminell hela livet ut. De började innan ens skolan börja. När johan var fem år gammal så tog han grejer ifrån mammas och pappas väskor etc. johan har alltid tyckt de är kul och spännande att vara kriminell, de händer saker hela tiden som är både positiva och negativa. De har hänt en hel del saker hos johan under hans liv. johan har varit nära döden flertal gånger och har haft en sådan jävla tur varje gång. Han har rymt ifrån flera olika anstalter. Första gången johan blev tagen av Polisen var när han var 11 år gammal. De fanns en kiosk precis utanför där johan bodde, i kiosken så hade dem ciggarer framme och tändstickor. johan gjorde sin största hit någonsin som han aldrig gjort förut. johans plan var att få med så mycket ciggarer som möjligt och tändstickor. Han sa till kassörskan att gå in i lagret och leta efter hans favoritgodis som var slut, vilket hon då gjorde då passade johan på att lägga i så mycket saker han bara kunde i sin lilla påse han hade med sig. Han sprang ut ifrån kiosken och fortsatte springa, han springer över en bro och plötsligt blir de bro öppningen, polisen var precis bredvid han vid bro öppningen och dem såg han springa med den där påsen (genomskinlig) då blev dem riktigt förbannande och tog in johan i polisbilen och körde till johans föräldrar. Dem var riktigt förbannade och gav johan smisk och slag i ansiktet. johan gick aldrig till skolan för han hatade sina lärare, han gjorde alltid hys och skit hela tiden, ingen gillade johan. Johan har åkt in för flertal olika saker som till exempel mord, vapenbrott, brott mot knivlagen etc. En massa olika brott han har gjort så han inte kan få jobb. johan lever fortfarande ett kriminellt liv och han hittar ingen väg ut, han vill de innerst inne men de är så pass omöjligt för honom. johan hade en fru en gång i tiden som gick bort av cancer. johan söker nya vänner som han kan umgås med och försöker hitta någonstans att tjäna pengar på, om inte de går så kommer han att göra dåliga saker för att kunna få sina pengar, för att kunna överleva som han har gjort dem senaste 40 åren i princip. johan folk är nu i en stad där ödet väntar på honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag vet att jag kan bidra till en bra rp som folk kommer att förmodligen att gilla och att jag vill vara så seriös så möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och rolig rp nivå många realistiska scenarion och ingen makt rp. Jag rpar för att jag tycker det är roligt och inte för makt det kommer komma roliga och glada skratt genom resan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att spela ut ett scenario med målet att motparten vinner alltså att ibland låta saker som gynnar andra hända dig.

Hur hittade du Unive? youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka