- Meddelanden
- 19
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240206587
Ditt Hex-ID: 11000014c4a58fb
Vad är din discord tagg? funnyboy #2133
Vem var det som bannade dig? mr.panda
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? mild rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? blev ej bannad själv
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hamnde i slagsmål så både jag och den andra berövaren blev bannade
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte om det är rätt eller fel de får ni av göra efter min historia jag hamnade i slagsmål skyddade mig själv fast att jag låg va död så blev jag ändå bannad
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ringa till polisen
Har du lärt dig någonting efter din ban? att spela in allt som händer så har man mer bevis på rätt och fel
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? abslout som jag sa ni avgör om jag gjort fel eller rätt.
Ditt Hex-ID: 11000014c4a58fb
Vad är din discord tagg? funnyboy #2133
Vem var det som bannade dig? mr.panda
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? mild rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? blev ej bannad själv
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hamnde i slagsmål så både jag och den andra berövaren blev bannade
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte om det är rätt eller fel de får ni av göra efter min historia jag hamnade i slagsmål skyddade mig själv fast att jag låg va död så blev jag ändå bannad
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ringa till polisen
Har du lärt dig någonting efter din ban? att spela in allt som händer så har man mer bevis på rätt och fel
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? abslout som jag sa ni avgör om jag gjort fel eller rätt.