Accepterad Funmuki | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Funmuki

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Seabstian

Vad är ditt discord namn? Futurm

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Ålder: 64 år

Bakgrund: Född i en liten stad i Serbien 1960, flyttade Dragan till USA på 90-talet för att söka ett bättre liv. Efter att ha kämpat i flera år som däckmekaniker, började han använda sina färdigheter på mindre lagliga sätt för att överleva.

Karriär: Dragan startade sin karriär som en skicklig bilreparatör men glidit in i den kriminella världen genom att modifiera fordon åt lokala brottslingar, vilket så småningom ledde till att han blev en respekterad figur i undre världen. Han är känd för sin förmåga att "försvinna" bilar och har en förmåga att lösa problem som gör honom till en värdefull tillgång för vilken organisation som helst.

Personlighet: Dragan är en tystlåten man som föredrar att låta sitt arbete tala. Trots sitt hårda yttre, har han en mjuk sida som sällan visas, förutom till de han litar på. Han är skarpsinnig, metodisk och mycket lojal mot sina nära och kära. Hans många år i både den lagliga och olagliga världen har gett honom en djup förståelse för människans natur och en unik insikt i hur systemet fungerar.

Utseende: Dragan har ett hårt och väderbitet ansikte med djupa rynkor som vittnar om ett hårt liv. Hans mörka hår börjar tunnas ut, men han bär det alltid välklippt. Han klär sig i enkla men funktionella kläder, ofta med en slitstark jacka och slitna jeans.

Mål: Dragan är på en korsväg i sitt liv där han funderar på att dra sig tillbaka från den kriminella världen, men lojaliteten till sina vänner och det faktum att brottsligheten är allt han känner till håller honom tillbaka.

Särskilda färdigheter: Utöver hans mekaniska expertis är Dragan en skicklig förare och har utmärkta färdigheter i gatustrategi och taktik, vilket gör honom oumbärlig i snabba biljakter och undvikande av polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är intresserad av att ansluta till er server och vill presentera min karaktär, Dragan Svetkovic, som jag tror kan tillföra mycket till er rollspelsmiljö. Dragan är en äldre och erfaren karaktär, född 1960 i Serbien och har sedan 90-talet varit bosatt i USA. Med en bakgrund som däckmekaniker som så småningom övergick till den kriminella världen, har Dragan en unik kombination av färdigheter och erfarenheter som jag tror kan berika RP-scenarier på flera sätt:

Karaktärsdjup: Dragan har en välutvecklad personlig historia och komplexa motivationer som kan skapa intressanta interaktioner med andra spelare. Han är en karaktär med många lager, vilket kan ge upphov till spännande utvecklingar och oväntade vändningar i berättelsen.

Konflikter och lösningar: Med hans erfarenhet och färdigheter kan Dragan vara en katalysator för olika RP-scenarier, från biljakter och mekaniska utmaningar till djupare konflikter inom den kriminella världen. Hans förmåga att hantera och lösa konflikter kan driva handlingen framåt på ett engagerande sätt.

Mentorskap och kunskapsöverföring: Som en mentor kan Dragan erbjuda vägledning och stöd till yngre karaktärer och nya spelare, vilket hjälper dem att integrera bättre i RP-miljön. Hans kunskap om mekanik, bilkörning och den kriminella livsstilen gör honom till en värdefull resurs för andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario innebär att man agerar eller fattar beslut som är till fördel för den andra sidan eller motparten, snarare än för sig själv eller sitt eget lag.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har noggrant läst och förstått serverns regler. Jag är medveten om vikten av att bidra positivt till communityt, som framgår av § 1.1, där det betonas att varje medlem bör bidra efter bästa förmåga och rapportera eventuella regelbrott eller kritiska buggar. Jag förstår också vikten av att upprätthålla en respektfull och icke-toxisk interaktion med andra medlemmar enligt § 1.2, inklusive att visa respekt, undvika kränkande kommentarer och respektera deras önskan om anonymitet. Vidare är jag medveten om att jag ska visa respekt och resonabilitet i mitt samarbete med serverns personal enligt § 1.3. Slutligen är jag medveten om de generella reglerna som förbjuder användning av servern för reklam, kriminell verksamhet och försäljning av in-game föremål för verkliga pengar enligt § 1.4. Jag är redo att följa dessa regler för att säkerställa en trevlig och rättvis spelupplevelse för alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jajamen, har dock inte spelat på 3 år så är lite ringrostig. Men har spelat på flera stora servrar och kommer in i de snabbt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill gärna bli polis!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!
:unive:

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka