Nekad Fumee_164 | Medlem ansökning [Faygooz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fumee_164

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Assad

Vad är ditt discord namn? Fumee_164

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jako wolt och är född 2003, han har haft en helt okej uppväxt med sin familj. Han e uppväxt i irak men valde att flytta hit vid 18 års åldern på grund av att han ville se mer av världen och fixa bra jobb. Han e intresserad av fordon och att mecka så han kommer antagligen jobba inom något i bil branschen. Han e allmänt social och gillar att umgås med folk så att skaffa ett jobb kommer nog inte vara så svårt för honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med en rolig och social rp då det kommer att ta mig och servern längst. jag vill göra så mycket bra och roliga scenarios med både polisen och dem kriminella för att få se den mest utvidgade rpn som möjligt. Jag kommer då alltså försöka att göra mitt bästa genom, att skaffa jobb och bilda kontakter och sedan kanske bli polis eller kriminell. Ni kommer inte att vara missnöjda med mig!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man helt enkelt ska spela för att det ska vara kul för alla och inte spela efter makt och pengar. Typ att du är polis i ett rån men väljer att ge rånarna en chans att ta sig därifrån så det blir roligt för båda parterna. det är en ganska logisk grej.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag då jag läst igenom alla några gånger, rdm,vdm,copbait,fearrp,metagaming,nlr,combatlogging,powergaming, och såklart dem 2 viktigaste social rp och sunt förnuft som alla regler går under då det allmänt handlar om logist tänkande i din rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej detta e första och valde denna då jag har fått bra kritik om den och jag ser fram emot att lära mig mer här.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att ni kommer att bli nöjda med mig som medlem!

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka