Accepterad Fukri | Ban överklagan [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fukri

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: steam:1100001501ff587

Ditt Hex-ID: steam:1100001501ff587

Vad är din discord tagg? charbel#3928

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, extremt kass skottlossning samt sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo vi hade ju ett scenario som jag redan berättat men som sagt vi gjorde ett dåligt skott scenario och det var väldigt poor rp men som sagt vi ångrar till hundra procent.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så att vi hade vart i ett scenario och det var skottlossningar sen efter detta scenario så skulle jag vara afk sedan så kom jag tillbaka och såg att vi var i ett berg dvs powergaming och sen så hörde jag snuten allstå suntförnuft och jag tänke vad gör vi här och då så drog min vän upp en tabbe och jag behövde göra valet och skjuta ett skott som jag ångrade till hundra procent men sen så körde han iväg och det var det som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej vi har löst detta problem i support då dem ville att vi skulle hoppa för att det skedde lite dilemmor men vi löste det och vi alla vet både vi splare och staffsen vad vi gjorde för fel och det ångrade alla till hundra procent och vi bad om ursäkt och tog dessa åtgärder. Men som sagt det sker alldrig igen och jag ångrar till hundra procent både staffen och jag vet att vi kunde lösa det på något sätt och vi gjorde det igenom att prata om åtgärden. Vi alla vet att det var sent på natten så alla förståd inte varandra men sen så löste det sig och vi kunde ta dessa åtgärder. Så på både sätten så kan det har varit lite felaktigt men också att vi gjorde fel och erkänner men allting går att lösa igenom att tänka på vad man har gjort för fel och det gjorde vi.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo som sagt jag tar en vilo paus och tänker efter vad vi alla gjort för fel sedan så försöker jag tänka på vad jag kunde göra istället så som att bara köra till t.ex allmän plats d'är vi kudne ha fred istället för att hoppa på ett yterligare scenario. Och som jag sa tidigare så har vi redan pratat om detta och dem vet att alla gjorde fel och vi kunde lösa det på något sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo som jag sa i tidgare fråga att jag kunde avslutat första scenariot och då skulle inget av det hänt men som staffsen sa man lär sig av sinna mistag och det gjorde alla för vi pratade och försökte förstå varandra vad vi gjorde för fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till hundar procent efter supporten och åtgärden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag till hundra procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka