Accepterad Fukri | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fukri

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199304537479/

Ditt Hex-ID: steam:1100001501ff587

Vad är din discord tagg? charbel#3928

Vem var det som bannade dig? : aaandrej

Hur lång tid var din ban? 10 h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kan ej bete sig, åker och tuttar hejvilt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde och tutta när det var val och tydligen inte kunde bete mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så att det var 2022 val och alla är hypade och körde efter bussen jag förstår att jag inte kunde bete mig till 100 procent men alla var hypade föra tt det var val men t.ex att tuta får jag göra jag har all rätt att tuta men t.ex köra vilt också men jag tycker jag körde inte vilt jag är helt ärlig jag kan erkänna att jag inte kunde bete mig och även att jag tutade och körde vilt men jag visste inte jag var helt hypad adrelaninen var uppe.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag erkänner mitt brott till hundra procent och jag kommer ej göra om det men jag ångrar mig till hundra procent för att nu anser jag hur allvarligt ni tog det men jag var också väldigt hypad men jag förstår er att ni måste göra ert jobb. Det var även val så jag visste inte vad jag skulle göra alla var också hypade så jag följde bara efter.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har alltid tagit lärdom av dem till hundra procent och jag gör ej samma brott så jag brukar se detta som en varning och ser detta på allvar. Jag brukar ej begå samma brott och erkänner alltid och jag ångar mig till hundra procent.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det skulle jag t.ex att inte vara för hypad eller inte tuta och köra vilt men jag ¨ångrar mig till hundra procent att jag var så hypad och jag skulle tagga ner lite.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 200 procent.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag till hundra procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka