Accepterad Fukri | Ban överklagan [Dexterr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fukri

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199304537479/

Ditt Hex-ID: steam:1100001501ff587

Vad är din discord tagg? charbel#3928

Vem var det som bannade dig? dexter

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: rdm Går ut om: 2 dagar 5 timmar 59 minuter Placerad av: ^1Dexter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja nu var det inte jag som blev bannad det har skett ett missförstånd eller misstag. Det är så att jag har en lillebror som spelar på samma ip och samma server och han blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag ska vara helt ärlig hundra procent jag och min lillebror skämtade lite och det var så att det skedde ett dilemma ochd et var så att jag var jätte låg och han slog mig och drev lite men han råka döda mig och det var så att jag gjorde en report för att kunna bli revad och han ber hemskt om ursäkt till mig och till stafsen han sa att det var ett missförstånd och han ångrar sig 200 procnet och att han skall läsa vad rdm innebär och vad man kan få för konsekvenser och återgärder men nu så förklarade jag och han förståd och hanb ångrar sig väldigt mycket och jag hjälper han med detta för vi har samma ip och jag orkar inte hela tiden bli felaktid bannad så jag lär han istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det ej han vet vilket misstag han gjorde och vilka återgärder det finns och vilka konsekvenser man kanfå men ändå vilken lära och nytta man kan få av detta. Och som sagt jag blev ip bannad så jag hjälper han men annars vill jag gärna bli unbannad men

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har fått väldigt många ip bans men jag har kunnat ta lära av dem av t.ex återgärder eller där jag får tänka om vad jag gjorde och t.ex att jag ska inte göra det någon gång mer eller att jag ångrar 200 procent detta är just från mig och min lillebror men vi båda vet hur det är att bli bannad för att vi ångar det 200 procent och vi tar det återgärder och det konsekvensen vi fått. Och detta är en väldigt bra lärdom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunna lära dem lite av vad som händer när man just blir bannad och att man får ångra sig och ta dessa konsekvenser och ta lärdom trill dem och ångra sig 200 %

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja hundra procent att inte begå samma misstag igen och ta lärdom av detta och att det här är som första varningen och att jag inte får andra chanser någon mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag till hundra procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka