Accepterad Fukri | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fukri

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199304537479/

Ditt Hex-ID: steam:1100001501ff587

Vad är din discord tagg? charbel#3928

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: slåss på piren, höj RP nivån!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bråkade på en allmän plats och det ska man ej göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo det var så att det var en kille som hade väldigt högt musik och staffsen sa även att sänka musiken och alla sa till han att sänka mjusiken och jag sa sänk musiken och han sa hållkäften din busunge och jag låter ingen snacka om min mamma och plus om staffsen säger åt han att sänka varför ska han då skapa problem. Och han slog mig och jag höll på att dö och tidigare så har jag skrivit till support så att jag inte dör men de hinner alldrig så jag slog tillbaka och min vän hjälpte mig för att jag ska inte dö och han är min vän.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo jag ska va ärlig jag gjorde fel jag vet att man ska inte lalla i piren eller slå i piren men åtminståne borde jag fått en varning så som dem andra men nu så fick jag inte och blev bannad direkt men han slog mig så jag ville inte dö så jag ville slå han tillbaks. Och min vän hjälpte mig så att jag inte skulle bli misshandlad. Jag förstår att jag kanske skulle höja min rp nivå men hur ska jag kunna göra det när jag är i en stressig situation jag förstår er hundra procent med rp nivå men det är väldigft svårt att rpa när en person slår mig på en allmän plats.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo jag vet när jag gör fel som t.ex denna gång men nu tycker jag att jag borde få en extra chans för jag vet att man ska inte bråka i piren men varje gång jag får slag av någon och skriver rapport så kommer ingen. Men jag vet när jag gör fel och jag erkänner då och jag kan ångra mig men nu tycker jag att jag borde få en extra chans så som de andra fick en chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att gå därifrån och att adminsen kanske skulle kunna komma tidigare men jag skulle antingen gå därifrån eller ta han någon annanstans. Och att jag ska bara ta emot slagen och låta någon revva mig. Och att rpa kanske bättre och skita i honom när han bråkar med mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte bråka i piren men att skriva till rapport och om dem gör inte det låta dem döda mig och klippa så att jag kan visa adminsen. Och att jag ska avstå från bråk i allmänna platser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag till hundra procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka