Accepterad Fuel_youthful468 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fuel_youthful468

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219829285/

Ditt Hex-ID: 11000014b136a25

Vad är din discord tagg? Fuel_youthful468#0810

Vem var det som bannade dig? Globe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-03 164625.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff bannade mig för att jag hade lalliga kläder på mig och för att jag slogs. Det var inte menat att jag skulle ha klädera för att jag har haft en annan outfit men nu när jag kom in så var det nytt klädpack så dom hade bytits ut. Och slagits har jag inte gjord etfersom att jag inte är medlem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog vid pirens garage och skulle ta ut min bil när jag plötsligt blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det var ett missförstånd eftersom att det var ett nytt klädpack och jag inte hade hunnit att byta kläder.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 tjuv kopplingar vid sjukan och en mild copbait.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det vet jag inte eftersom att jag inte hade hunnit att byta mina kläder. Och så är jag ju inte medlem så jag kan inte ha slått någon och om det var för att jag sparkade på m9in bil så var det inte med meningen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? samma här vet inte riktigt det hade väll isåfall vara att inte ha lalliga kläder men det var inte med mening att ha kläderna som jag hade

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka