Nekad Fuel_youthful468 | Ban Överklagan (1Alvin1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fuel_youthful468

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219829285/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b136a25

Vad är din discord tagg? Fuel_youthful468#0810

Vem var det som bannade dig? 1Alvin1

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230205_152009.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Föratt jag körde en kille som lallade med mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog vid buskuren vid torget och väntade på en kompis när en kille började hoppa in i min bil med sin cykel 2 gånger och frågad vad jag höll på med, så jag körde på han lite lätt och du hoppade han på sin cykel och körde på min bil igen så jag körde på han lite hådare och sa att han skulle sluta, men ´han förtsatte att gå upp och stampa på rutan och förstöra glaset så tillslut så blev jag arg och körde på han så han dog sen lotade jag han föratt kolla hans id vad han hette jag tog ingen ting av han bara kollade hans lägg vad han hette, sen hämtade jag min vän och vi åkte till gruvan och efter typ 40 min fick jag bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel men vill bara tillägga att han bröt mot sunt förnuft för han skulle nog inte sparka på någons bil i verkligheten

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång tidigare och det var för att jag tjuvkoppla vid sjukan och efter de så tjuvkopplar jag inte på offentliga platser så den har jag lärt mig efter den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kalla på en Staff men jag tänkte inte på de då. nu i efter hand så ångrar jag att jag inte gjorde de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja händer något som detta så kör inte på han kalla på en Staff istället

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Tillbaka