Fuel_youthful468
Icke Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus
Vad heter du på discord? Fuel_youthful468
Vad är ditt Hex:ID 11000014b136a25
Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. kan va aktiv runt 4-5 timmar per dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 7 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att se till så att reglerna följs och för att underlätta för staffsen, men en server vakt ska inte leta regelbrott utan brotten ska komma till dig
Varför vill du bli servervakt på servern? jag har spelat ett tag på unive nu och känner att jag vill hjälpa till att underlätta staffsens arbete och göra mitt bästa på servern
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det allra vanligaste är att man använder toggle id i senarion så att man kan se om det är någon person på andra sidan väggen eller i buskar osv. En annan grej kan vara att man reviver sig själv för att man inte vill förlora sina vapen i skott senario
Vad heter du på discord? Fuel_youthful468
Vad är ditt Hex:ID 11000014b136a25
Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. kan va aktiv runt 4-5 timmar per dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 7 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att se till så att reglerna följs och för att underlätta för staffsen, men en server vakt ska inte leta regelbrott utan brotten ska komma till dig
Varför vill du bli servervakt på servern? jag har spelat ett tag på unive nu och känner att jag vill hjälpa till att underlätta staffsens arbete och göra mitt bästa på servern
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det allra vanligaste är att man använder toggle id i senarion så att man kan se om det är någon person på andra sidan väggen eller i buskar osv. En annan grej kan vara att man reviver sig själv för att man inte vill förlora sina vapen i skott senario