Accepterad FTPSI | Whitelist ansökning (Ax3l)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FTPSI

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: FTPSI

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198379401808/

Vad är ditt namn i verkligheten? Faranoush Pedram

Vad är ditt discord namn? FTPSI#4909

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2002

Berätta om din karaktär. John Adams är 22 år gammal, han är väldigt blyg, känslig, smart och tveksamt. Han är väldigt snäll mot dom han känner. han tycker om sport och att bli hög,

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker om RP och alla kula möjligheter den tar fram för mig. Jag kan följa regler och anpassa mig själv till situationen änkelt och jag mogen och kan bete mig rätt. Det är viktig för mig att köra RP seriöst. jag har varit på serverar där ingen bryr sig om reglerna och staff inte gör något åt det och det är inte kul. eller att folk kan inte förlja trafik regler eller att folk bryter sin käraktär för ingen anledning.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har lettat efter bra/seriösa RP serverar, och ville prova denna server. Just nu letar jag bara efter serverar som har Whitelist på, eftersom då vet jag att om jag blir acepterad så har jag hamnat på en bra server som jag kan ha kul på

Hur många timmar har du på FiveM? 10

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern genom tracky servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på något annat server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka