Nekad fsvensson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fsvensson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199401933628/

Ditt Hex-ID: 110000140bdecc8

Vad är din discord tagg? realtop1stash

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image_2023-03-25_195852997 (1) (1) (2) (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen banna mig eftersom jag skapade ett alt konto efter att jag blev bannad från discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var att jag fick dumt nog för mig av att skapa ett alt konto för att komma in på servern igen, Det var jjätte dumt av mig att göra det jag använde inte alls konsekvens tänk och sen vart jag bannad när jag skulle ansöka till medlemskaps-ansvarig + Ansökan till staff och därefter så blev jag nekad och 1 minut senare så blev jag bannad. Ingame & i discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag gjorde fel och inte använde konsekvenstänk och inte tänkte mig för innan jag skapade alt konto

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Står 1 tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda var att jag hade kunnat överklaga min förra ban istället för att göra det värre. Det hadde varit mycket enklare att bara göra en banöverklagan och överklaga discord bannen jag hadde istället för att skapa ett alt konto. Och använda kondekvenstänk Och tänka före jag skapade alt kontot för att undvika discord ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har tagit stor lärdom och en tankeställare av min ban och förstår allvaret i det. Att ALDRIG skapa alt konto igen för att undvika en ban. Och till nästa gång överklaga min avstängning. Och också läsa igenom reglerna och inte ställa till med problem. Om jag nu får en sista chans så kommer jag vara mer försiktigare och följa reglerna och använda konsekvenstänk och tänka mig för för varje handling Jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka