Nekad Frxzed | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frxzed

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tajmz

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Frazed#9866

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdel Salam och är uppvuxen i krig och konflikter. Hans föräldrar har nyss gått bort i kriget och han är på flykt till ett helt nytt ställe som han inte vet om vilket det blir än. Han är på flykt för att kunna uppfylla sina drömmar och intressen. Ett av hans största intressen är bilar i alla former. Det kan vara lyxigare bilar, sportigare bilar eller helt enkelt en trimmad volvo 740. Utöver det är hans allra högsta dröm att köpa sig ett eget hus, där han kan bygga familj och ha en trädgård med pool där han kan umgås med vänner och framtida familj. Nu när Abdels föräldrar har gått bort i kriget tar han steget och flyr. Innan har han varit orolig för sina föräldrar och stannat för att skydda hans nära och kära. Abdel Salam är den enda kvar i släkten och vill är som sagt på flykt till ett nytt ställe för att kunna skaffa familj och låta hans arabiska släkt leva vidare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en seriös rp spelare som vill utvecklas så mycket som möjligt och vill vara med och skapa en så bra upplevelse som möjligt för alla medspelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört från mina polare att servern är väldigt seriös och rolig att spela på med många olika scenarion. Jag söker en seriös server med aktiva spelare som inte är där för att lalla runt.

Hur hittade du Unive? Hört från polare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att utvecklas för att rollspela på ett sätt som speglar verkligheten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att träffa seriösa spelare och skapa ett så bra och verklighetsbaserat rollspel som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka