Nekad Frxzed | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frxzed

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tajmz

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Frazed#9866

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdel Salam och som person är han en glad, social och utåtriktad person som drivs av pengar. Han är född och uppvuxen i krig och konflikter och är nu på flykt från sitt hemland. Hans föräldrar har precis gått bort och passar därmed på att fly eftersom att han inte har något kvar att förlora. Hela sitt liv har han kämpat med att skydda sina nära och kära och känner sig som ett misslyckande efter att alla dött i kriget. Nu vill han hitta ett nytt och ett tryggt ställe där han kan uppfylla sina drömmar om att få ett riktigt jobb där han kan tjäna pengar för att kunna uppfylla sina drömmar. Hans drömmar är att kunna köpa lyxiga bilar och leva ett fint liv där han inte behöver kolla på prislappen när han ska köpa något.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra till servern genom att rollspela på hög nivå för att ge alla andra spelare en så bra och rolig upplevelse som möjligt. Jag kommer att hjälpa staden i form av att söka jobb. Jag vill att alla ska ha en så bra rp upplevelse som möjligt för att spegla verkligheten.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört från mina polare att servern är väldigt seriös och rolig att spela på med många olika scenarion. Jag söker en seriös server med aktiva spelare som inte är där för att lalla runt där jag kan utvecklas, men också bidra.

Hur hittade du Unive? Hört från polare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en så bra rp spelare som möjligt för att ge alla spelare och mig själv en så bra upplevelse som möjligt när man spelar på servern. Målet är att spegla verkligheten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna lära känna alla spelare och få dem att veta att jag är en trygg och seriös punkt dit man kan vända sig om precis vad som helst. Jag vill kunna leva ett drömliv, i form av att kunna köpa mig ett fint hus, ha det trevligt med polare och köra fina bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka