Nekad Frxzed | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frxzed

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2004

Vad heter du på discord? Frazed#9866

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vid ledighet, såsom helger och lov kan jag spela under allt från morgon till kväll. Jag kommer att kunna vara tillgänglig vid de tider på morgonen och förmiddagen där det inte alltid finns någon Servervakt alternativt Support tillgänglig för att underlätta och skapa upplevelsen att det alltid skall finnas någon tillgänglig trots tid på dygnet. Utöver det kommer jag som sagt att kunna vara aktiv utspritt på dagen fram tills kvällen. När skolan drar igång igen kan jag vara aktiv på eftermiddagen fram tills kvällen.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 2-3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag vill vara med och göra servern till en bättre plats. Mitt mål är att vara med och skapa en så realistisk känsla som möjligt när man befinner sig på servern, därmed kommer jag att göra allt jag kan för att hålla lallare borta. Lallare är inte välkomna till servern och kommer heller aldrig vara det. Regler finns av en anledning och jag vill vara med och hålla koll så att alla följer dem.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag tycker att det är en grymt rolig server att spela på med otroligt många sköna spelare. Ibland råkar man stöta på någon oseriös lallare som endast är där för att förstöra, och då åker ens humör ner i botten. Detta är anledningarna till att jag vill vara med och hjälpa till som Servervakt, just för att jag tycker om servern så otroligt mycket och vill vara med och göra den till en ännu bättre plats.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer se till att lallare håller sig långt borta från servern, det är väldigt tydligt att man markerar att man inte hör hemma på servern och man inte beter sig. Reglerna är till för att följas, och skulle inte någon göra det är min uppgift att se till att det inte sker igen. Genom att hålla allt oseriöst folk borta och minimera regelbrott kommer servern att sakta men säkert bli en bättre och mer realistisk server att spela på.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är väldigt dedikerad till servern och strävar alltid efter att hålla en så hög och realistisk nivå som möjligt när jag spelar. Därmed är jag väldigt noga med att lallare och regelbrott inte hör hemma på servern.

Varför vill du bli servervakt? Det är en otroligt rolig och bra server i mina ögon och vill hjälpa till att göra den ännu bättre. Lallare kan förstöra ett helt scenario, vilket tar bort halva nöjet. Därför är jag väldigt noga med att sånt inte bör finnas på servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har delvis goda kunskaper inom området, men jag lär mig snabbt om det skulle vara något jag inte har koll på.

Är du whitelistad på serven? Yes.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nja, jag har blivit felaktigt bannad innan, men fått den hävd.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka