Frxd | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frxd

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198361774105/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fred Olausson

Vad är ditt discord namn? Frxd#1234

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sandro Montana, född i Valencia, Spanien 1995 och flyttade till Sverige när han var 20 år, Sandro är ganska smal, blåa ögon, orange aktig hårfärg med en stilig klädstil. Han har alltid ett leende på läpparna och bjuder på bra energi, mogen och seriös gällande yrke, drömjobbet är att vara Advokat som han pluggat till i 3 år nu då han är kunnig inom lagar och myndigheter.
För övrigt har han ett stort intresse för amerikanska muskel bilar och och att träffa nytt folk.
När sandro kom till stan skulle han bara tanka sin bil och åka vidare hemåt men han råkade träffade några mycket trevliga personer som han snabbt lärde känna och fick honom att åka tillbaka till staden ett par gånger och efter ett tag kände han för att flytta in med med sin familj.
Sandro har båda positiva och negativa egenskaper t.ex han är väldigt bestämd och vill få saker gjort, han vill ha kontroll under sitt yrke, Sandro är väldigt glad utåt men innerst inne mår han inte jättebra då han aldrig är nöjd med saker han gjort, han tänker bara på det negativa han gjort.
Just nu har Sandro bott här i en månad och trivs väldigt bra och resan har bara börjat...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem här pga att jag och andra ska ha roligt när vi rpar för att få så bra rp upplevelse som möjligt.
Jag kommer bjuda på mig själv genom att ha en mer speciell karaktär som är smart och sticker ut lite, halvt spansk och ser inte ut som alla andra karaktärer.
Rolig rp för mig är när karaktärer sticker ut på sitt egna sätt med ett moget beteende så därför valde jag att spela med denna karaktären.
Jag personligen har mycket erfarenhet inom rp och vet vad som är rätt och fel, jag kommer iaf bjuda på så rolig och seriös rp som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server är jag ganska säker på att den kommer vara aktiv väldigt länge, därför tycker jag denna server är väldigt bra då man hinner bilda en story om sin karaktär och lära känna andra spelare på riktigt, man lever sig inj i sin karaktär bättre och det ger en väldigt mycket bättre upplevelse i rollspelet

Hur hittade du Unive? Har känt till servern väldigt länge och har även kört ett tag för länge sedan men har nu hittat tillbaka då jag har några vänner som kör och blev sugen igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i mitt rollspel är att ha så kul som möjligt och få andra att ha samma känsla, jag vill skapa en lång story utav min karaktär och att vara kreativ, man ska hitta på roliga saker som gör rp nivån till en högre nivå som att ha en speciell karaktär eller bara göra roliga saker med nya människor ingame.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att somsagt ha så roligt som möjligt och att bygga upp min och andras karaktärer så man verkligen lever sig in och känner sin karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har kört på Unive de senaste dagarna.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top