Nekad Frxd | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frxd

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198361774105/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fred

Vad är ditt discord namn? Frxd#1234

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sandro Montana, född i Valencia, Spanien 1995 och flyttade till Sverige när han var 20 år, Sandro är en mogen och seriös person, drömjobbet är att vara advokat som han pluggat till i 3 år nu,
För övrigt har han ett stort intresse för gamla muskel bilar och och att träffa nytt folk.
När sandro kom till stan skulle han bara tanka sin bil och åka vidare hemåt men han råkade träffade några mycket trevliga personer som han snabbt lärde känna och fick honom att åka tillbaka till staden ett par gånger och efter ett tag kände han för att flytta in med med sin familj.
Just nu har Sandro bott här i en månad och trivs väldigt bra och resan har bara börjat...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att tillbringa med bra och seriös rp, jag kommer vara aktiv, kommer bidra med långvariga scenarion, det verkar som en bra server med många möjligheter på och därför vill jag bli medlem!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Söker en bra server med många spelare som man kan bilda bra scenarion i och sakta bygga upp scenarion som bildar karakären.

Hur hittade du Unive? Har vetat om servern sen väldigt länge och har några kompisar som kör.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att spela så seriöst och aktivt som möjligt och att utveckla mitt rpande, nå mina drömmer i serven och bidra med allmänt bra energi

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra med så bra rp som möjligt och att utveckla min karaktärs story, nå mitt drömjobb som advokat. //mvh

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrad:
utveckla allt förutom din karaktärsberskrivning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka