Nekad Frozto | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frozto

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Wirsén

Vad är ditt discord namn? froztofrox

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2000

Berätta om din karaktär. Namnet är John, John Frost. 25 år från Skåne trakten, jag är någon som är down on my luck så kallat och som vill ta mig upp i världen, hitta ett arbete som är exakt rätt för mig och gärna lära känna nya. Skulle gärna jobbat inom polisstyrkan

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är någon som älskar att leva mig in i karaktären och att stänga ut det som är irl, jag bryter väldigt sällan karaktär, jag har även stor respekt för reglerna för en server och jag är inte den som griefar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Antar att det innebär att man ska spela o bete sig på ett vis som gör att andra tjänar på det och att de blir glada o nöjda. Och att man inte förstör för andra

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Inget personangrepp och ingen dodoxing, inget hotande eller utpressning. Finns en hel del så vet inte hur många jag ska skriva men det är den vanliga vettiga reglerna. Man ska inte förstöra för andra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jadå, jag har kört massvis med rollspel, allt från fivem till fallout till 10 tal andra spel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej kan inte komma på något

Nekad
Anledning:
Utveckla karaktärsbeskrivningen. T.ex uppväxt, intressen.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka