FroZeN | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FroZeN

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: FroZeN

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad heter du på discord? FroZeN#8057

Ange ditt födelsedatum 25 Oktober 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på helger 10 på morgonen till 12 på kvällen vardagar 3-10 på kvällen

Vad skulle du göra om du blir staff? hjälpa bygga en bra community base och hjälpa andra så mycket som det går och skapa bästa rpn på servern som det går

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? se till att alla får hjälp i rättan tid göra bra scenarion och hålla koll så att alla sköter sig. hjälpa folk förstå innebörden med sunt förnuft och hur man faktiskt rpar bra

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? jo det har jag väll head staff och discord support några gånger vilken funkade dunder gjorde allt i min makt för att förbättra servern och såg till att alla hade kul men ändå höll koll så att alla sköter sig

Har du några tidigare erfarenheter? ja som sagt discord support och head staff förut jag är ganska bra på att lösa konflikter också så att alla blir nöjda höjer aldrig min röst om det inte är högst nödvändigt

Vad kan du om skripts? inte så mycket men jag har ganska många script packs men att koda är inte för mig

Varför vill du bli staff? hjälpa alla på servern så bra som möjligt som en staff ska göra skaffa kompisar inom discorden som staff och se till att alla sköter sig på eran fivem server

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? i nuläget spelar jag inte på en annan server och kommer nog inte göra det eftersom dethär servern är väldigt bra gjord och jag har lurkat runt lite i discorden o kollar hur alla pratar och hur det går och allt verkar väldigt najs

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? jajemen förväntar mig inget annat från en bra staff :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka