Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cfmd-dmvc/tqgjgqnf
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? anderson06#4977
Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Bakgrund: har inte haft en rik bakgrund inte heller fatig. Mamma jobbar som ambulans förare och pappa egenföretagare. Inte så många vänner. Eller job. Så stort sätt inte haft den bästa backgrunden inte häller den värsta.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra och sunt förnufta scenarion. Har bra inlevelse i moment och är bra på att reagera i scenarion, fearRP och spela arg eller ledsen. Kan alla FailRP regler och vet vad allt betyder.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna servern är den bästa jag vet självklart.
Hur många timmar har du på FiveM? 50+
Hur hittade du Multistaden? Youtube
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? anderson06#4977
Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Bakgrund: har inte haft en rik bakgrund inte heller fatig. Mamma jobbar som ambulans förare och pappa egenföretagare. Inte så många vänner. Eller job. Så stort sätt inte haft den bästa backgrunden inte häller den värsta.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra och sunt förnufta scenarion. Har bra inlevelse i moment och är bra på att reagera i scenarion, fearRP och spela arg eller ledsen. Kan alla FailRP regler och vet vad allt betyder.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna servern är den bästa jag vet självklart.
Hur många timmar har du på FiveM? 50+
Hur hittade du Multistaden? Youtube
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej