Accepterad Frowel | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frowel

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Användarnamn: Frowel

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/xzwillefire/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? Frowel#5391

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2005

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Samuel Nilsson jag är storebror till Sam Nilsson jag är född 1998 och jag är här för att vara med brorsan och vill ha det roligt med han och hans vänner mitt dröm jobb är Polis och jag kan rätt mycket om det och jag har haft det som dröm jobb väldigt länge precis som brorsan

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill ha bättre jobb och jag är snäll och jag tycker om eran server och jag skulle bli glad om jag fick spela på den efter den har blivit whitelistad om den nu skulle bli det och det hade bara varit en stor grej för just mig om jag skulle bli whitelistad för att hänga mer med folket och lära känna mer folk liksom det hade varit och jag hade som sagt blivit väldigt glad och jag hade varit en väldigt aktiv spelare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är roligt och lära känna nytt folk och arbeta med ett roligt jobb för att jag kan bidra med ett gott inflytande på servern jag är en aktiv spelare och rolig och är nästan alltid glad så det hade varit väldigt nice och som sagt det hade varit bra för att spela med nytt folk och jag vill också ha ett bättre jobb som polis eller n¨g

Hur många timmar har du på FiveM? 163

Hur hittade du Multistaden? Genom vänner som har tipsat mig om den och jag ville joina och jag prova och jag tyckte det var en nice server

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har gjort något dumt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja många men denna tror jag mer på att det har mer Potential.....

Senast ändrad:
Tjenare :) Jag tycker att din whitelist-ansökning är bra men jag skulle vilja att du utvecklar lite mer på frågorna "Varför ska just du bli whitelistad?" och "Varför vill du just bli whitelistad på denna server?"

Mvh. Nico

Som cronix säger måste du utveckla dina svar! :)

Mvh Edde

Tack för din Whitelist Ansökan. Din Whitelist Ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Whitelist Ansökningar Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka