Accepterad Frowel | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frowel

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Användarnamn: Frowel

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/xzwillefire/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Milfeater

Vad är din discord tagg? ⚡๖ۣۜ山iℓℓe⚡#5391

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag var kaxig på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kaxade för mycket mot en person och det var dumt av mig så jag ber om ursäkt och det ska aldrig hända igen men vill bara säga att han kaxade mot oss först

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var på Marja lisas bil handel och sen kom det en snubbe frågade hur snabbt våran bil går och vi svarade och sen sa han att det var väldigt lite det går och att det var en dålig bil sen började han va dryg mot oss då vart det bråk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag och dem andra gjorde fel och det var väldigt dumt av oss att göra som vi gjorde det kommer inte att hända igen det kan jag lova på men om dem börjar mot oss så är det svårt att låta bli att inte säga emot dem som håller på mot oss så känner jag

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har för mig att jag har blivit bannad förut men jag kan inte komma på vad jag gjorde tyvär

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunna åka där ifrån och skitit i honom och bara tänka framåt men det var svårt så jag ber om ursäkt :D

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att det inte kommer att hända igen det kan jag lova

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka