Nekad Frosty µ | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frosty µ

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Momo

Vad är ditt discord namn? Frosty

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frosty µ 2000-10-04

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, skön och respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bli polis kanske att min karaktär blir kriminell och min karaktärs bakrund ör att han var fattig hela livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kärlek, en till spelare och en ny vän.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i FiveM RP innebär att du prioriterar bra och trovärdigt rollspel framför att alltid försöka vinna. Du accepterar rimliga konsekvenser, reagerar realistiskt på hot och handlingar och undviker win-RP eller powergaming. Målet är att göra scenariot roligare och mer givande för alla inblandade, utan att du för den skull alltid måste förlora.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har typ aldrig brutit reglerna inom fivem rp och jag hoppas att jag aldrig gör det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Att skada eller döda en annan spelare utan giltig RP-anledning eller utan att ett scenario har byggts upp. Exempel: skjuta någon du aldrig haft interaktion med. VDM (Vehicle Deathmatch) Att använda ett fordon som vapen för att skada eller döda spelare utan rimlig RP-anledning. Exempel: köra över någon med flit i stället för att spela scenariot. Metagaming Att använda information som din karaktär inte rimligen vet i RP, men som du som spelare vet utanför spelet. Exempel: använda Discord-information eller stream för att hitta någon i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag har nyligen kommit till staden, uppvuxen i tuffa områden där livet alltid varit en kamp och resurserna knappställda. Redan tidigt lärde jag mig att överleva genom småjobb utanför lagen, som stölder eller smitningar, och det formade mig till intelligent, snabbtänkt och observant, men också cynisk och anpassningsbar. Jag har erfarenhet från den kriminella världen, där jag blivit skicklig på att läsa människor och situationer, samtidigt som jag alltid burit med mig en moralisk kärna och en vilja att skydda de svaga. Trots min bakgrund lockar tanken på polisyrket mig – jag vill använda min förståelse för brott för att göra skillnad, bryta fattigdomscykeln och bevisa för mig själv att jag kan lyckas utan att förstöras av min historia. Jag är lojal mot de få jag litar på och pendlar naturligt mellan lagens och den kriminella världens kant, vilket gör mig komplex, trovärdig och redo att skapa intressant RP.

Jag kan bidra med levande och trovärdigt RP genom att använda min bakgrund och erfarenheter. Som någon som vuxit upp i tuffa miljöer kan jag skapa intressanta konflikter och samarbeten, både inom den kriminella världen och med lagens sida. Jag kan delta i biljakter, transporter, leveranser och situationer som kräver strategi och snabbtänkt agerande, vilket skapar spänning och möjligheter för andra spelare att reagera. Min karaktär kan också agera som brottslig rådgivare, infiltratör eller samarbetspartner för polis-RP, vilket gör scenarion mer komplexa och dynamiska. Kort sagt bidrar jag med interaktion, realism, spänning och karaktärsdrivet RP som engagerar fler spelare.

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka