Nekad FRost | Ban överklagan[wille1910]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FRost

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199050897134/

Ditt Hex-ID: 11000014101b6ee

Vad är din discord tagg? Fryser#1111

Vem var det som bannade dig? spozee

Hur lång tid var din ban? 9dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är bannad för streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för streamsniping då det kan ha sett ut som att det var det, men i själva verket var det verkligen ingen streamsniping då jag stog i vårat gänghus i paleto redan innan. Läs mer nedan vad som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i vårat gänghus och såg folk åka runt vårt hus, jag drar ut för att titta vilka det är och då tog jag ett varv runt staden och då mötte jag på cosmo och jag åkte fram för att kolla vad dom gjorde men efter cirka 10 sec efter så stack jag därifrån för att ställa mig och spana på honom och polisen. Polisen ville mig någonting och då körde jag tillbaka till cosmo och dom för att slippa polisen och direkt efter så blev jag bannad för streamsnipeing. Det är inte direkt så att jag har tittat på hans stream och sen kört efter honom, då jag från början såg honom vid vårat gänghus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På ett sätt så är det en felaktig ban då jag inte direkt har kollat hans stream och kört efter honom.

Jag har bara varit i vårat gänghus och då åkte han förbi.
men på ett sätt var det en rätt bann för att jag var vid honom och ville ha lite uppmarksamhet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare, men det var rätt så längesedan.
Då var jag nybörjare till servern, jag har såklart tagit lärdom av alla banns jag fått och har inte upprepats och kommer inte upprepas igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att åka vid Cosmo för att få uppmärksamhet, t.ex hade jag kunnat åka därifrån eller bara undvika att vara nära honom.
Han åkte ju runt vårat gänghus, det är klart att jag vill kolla vad han/dom vill.
men jag hade kunnat sticka en annan väg eller bara struntat i dem och gjort det jag skulle göra istället för att störa dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte åka förbi vissa personer för uppmärksamhet, men jag har inte indirekt streamsnipeat.

Det hade varit en annan grej om jag hade kollat hans stream och sen kört efter honom, men från början stötte jag på honom vid vårat gänghus liksom.

Men ja, absolut att jag har lärt mig att inte streamsnipea och låta cosmo vara och jag ber om uräkt till honom för att jag försökte få hans uppmarksamhet och jag ber om ursäkt till modsen som tog sin tid till det här, detta var bara en engångs bann och kommer inte ske igen för jag har lärt mig..

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka