Accepterad FRost | Ban överklagan (Hugo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FRost

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199050897134/

Ditt Hex-ID: 11000014101b6ee

Vad är din discord tagg? Fryser#1111

Vem var det som bannade dig? wagner

Hur lång tid var din ban? 9dagar nuvarande

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Copbaiting ~Wagner. Återstår: 9 dagar 12 timmar 47 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror staffs valde att banna mig då dem ansåg frå sin synvinkel att jag har copbaitat, vilket inte var fallet utan att jag skulle ta snabbaste möjliga vägen med en dålig bil.jag och en kompis skulle åka och göra lite saker uppe i palito och då kommer det sig att det hade påbörjats ett butiksrån vilket ej vi visste så vi åker lixom fullrulle i 300 och sedan fick jag syn på en polis skyllt och jag körde så fort att jag åkte igenom den och när jag väl var igenom den tänkte jag ajde varför inte bara åka igenom den andra så jag slipper störa deras scenario och efter det blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kompis åker runt i våran bil påväg upp mot palito, påvägen upp möter vi på ett butiksrån, vi åker i i ungifär 300 hela tiden och vi kommer in till en skarp sväng och sedan låg vi i 300 igen och efter den skarpa svängen kommer det fram massa skylltar vilket jag såg välldigt sent men jag försökte agera på det bästa möjliga sättet så jag bromsar in allt vad jag kunde medans jag var igenom första polisskyllten sedan kör jag in åt sidan och då säger en polis att vi skulle sticka där ifrån vilket då blir att jag gör så jag kör igenom dem andra skylltarna sen stack jag och sedan fick jag bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel att jag inte agerade lite snabbare och vände direkt när jag hade åkt igenom första skyllten. och jag förstår verkligen felet jag gjorde och det ska inte ske igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några fåtal gånger men jag har tagit lärdom av alla mina banns jag har fått och jag har aldrig gjort om dem samma med denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat agerat lite snabbare men som sagt jag försökte göra det bästa av situvationen så jag stannade helt enkelt och åkte in åt sidan och då säger polisen : stick här ifrån vilket jag sedan gjorde, jag hade även bara vända direkt efter att jag åkte igenom den första skyllten men det var inget jag tänkte på just i stunden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte copbaita, jag har lärt mig att jag ska vända direkt efter om jag har råkat köra in i polisskyllten för att minska deras störning av mig i deras scenario. jag skulle även kunnat sänka hastigheten och ligga i 150 istället för 300 för då hade inte detta hänt. Detta ska absolut inte ske igen och jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag har verkligen tagit lärdom av denna bannen och detta ska verkligen inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka