Accepterad FRost | Ban överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FRost

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199050897134/

Ditt Hex-ID: 11000014101b6ee

Vad är din discord tagg? Fryser#1111

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? premanent avstängd

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: emote abuse lallare sundöfrnufft ~Akam-p Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Klockan 03 förra måndagen så var jag och en i mitt gäng vid vårt gänghus och båda var trötta o skulle dra, efter ett litet tag skulle han ta ut en gängbil för att lägga in lite saker men då ställde jag mig i vägen och gjorde så att han inte kunde ta ut sin bil och allt blev kaos så att det slutade med att vi blev bannade för lall suntförnuft och emote abuse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kompis skulle dra men innan de skulle han lägga in sitt vapen i en bil och då ville jag störa honom lite så jag ställde mig i vägen så att han inte kunde ta ut sin bil för o se vad han skulle göra, han är vice och jag är medlem, han blev arg för att jag provocerade honom och då började han slå mig vilket jag förstår men efter att han slog mig slog jag tillbaka och det höll på så lite fram och tillbaka, efter ett litet tag bestämmde jag mig för o gömma mig och då använder jag en emote i busken för att gömma mig vilket är emote abuse, han hittar mig och sedan skjuter mig i benet och sedan efter de stack han och då skulle jag åka upp till nakenstaden, påväg upp blir jag freezad av Akam och sedan vart jag och min kompis bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel som provocerade honom, det skulle jag inte gjort då han är högre uppsatt en mig och då bör jag lyssna på honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och jag har tagit lärdom av alla banns jag har fått och jag har inte gjort om dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat lyssna på min vice boss och flyttat på mig direkt och göra så att vi hade kunnat undvika att lalla och hålla på o göra sånna onödiga saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att lyssna på högre uppsatta för att undvika lall.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka