Nekad FRost | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FRost

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199050897134/

Ditt Hex-ID: 11000014101b6ee

Vad är din discord tagg? Fryser#2456

Vem var det som bannade dig? lil mackish

Hur lång tid var din ban? ban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? reason du frågar om man kan donera för krim rollen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? antagligen för att jag hoppade in i support och frågade om krim rollen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade blivit bannad för powergaming och suntförnuft så jag hoppar support och undrar över varför det står väntar på ansvarig staff, medans jag frågar det ställer jag även frågan kan man donera för kriminell rollen? han hoppar ut ur samtalet och sedan kommer tillbaka då säger han hejdå och jag blev bannad på discorden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte riktigt om jag gjorde något fel men antar det för at jag blev bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad på serven innan men inte i discord, men jag har tagit lärdom av mina tidigare banns och inte gjort om dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat kolla upp om man fick fråga det eller så hade jag kunnat ställa om man fick fråga om man kunde donera för krim rollen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte fråga om att donera för kriminell rollen, jag ska även ta en extra kik på reglerna i discord.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka