Nekad FRost | Ansökan till Servervakt [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FRost

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Vad heter du på discord? Fryser#1111

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 15:20-22:00 Helger: 10:30 till 02:00-04:00.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sen 2020-03-18, ungifär runt 1000 timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag hjälpa så mycket jag kan genom att underlätta för staffsen. Jag skulle som ett tex kicka personer jag anser gör ett regelbrott och jag skulle svbanna om jag tycker en person gör ett fel, Jag skulle även se mig själv som en välldigt självsäker person och om jag ser att mina kompisar gör fel skulle jag inte ens tveka om att kicka dem. Jag skulle även Dva bilar jag tycker står konstigt som ett tex mitt i motorvägen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag skulle vilja bli servervakt för att underlätta för staffsen genom att banna dem personer och kompisar jag ser gör fel, Jag har varit med om många lalliga stunder där jag önskat att jag var servervakt.Det är många som gör fel på unive och allmänt har en låg/dålig nivå på deras rp och då vill jag vara där för att hjälpa till om det behövs. Sen skulle det vara jätte skönt att kunna dv bilar för att förbättra prestandan på servern det är därför jag vill bli servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort alla lallare och få in nya personer. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort alla dåliga personer som inte beter sig och inte kan rpa. Sen försöka få in nya spelare som är trevliga och har en bra rp nivå. Så det blir så kul som möjligt för alla. Om någon gör något fel så kommer ju den få en konsekvens och förhoppnings lär den sig av sitt misstag. Jag kommer dva alla onödiga bilar som bara är lämnade för att försöka minska d synk och minska lagg med mera. jag kommer göra allt för serverns bästa så är det bara.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag känner mig bra inom rpn så att jag tror jag skulle kunna vara den rätta, jag har varit med om många stunder där ingen staffs har varit inne och då skulle det underlätta extremt mycket genom att lösa problemet själv. Jag skulle också ta vara på tiden som servervakt för att jag anser att det hade kunnat bli bättre och mer utförliga scenarion.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa andra på den server som jag älskar att spendera min tid och fritid på för att då folk att tycka om unive lika mycket som jag gör, Jag kommer rpa som vanligt och ha roligt men jag kommer även hjälpa folk med saker för att alla ska kunna dela samma glädje för unive som jag känner. Jag kommer hjälpa folka att få en sån bra rp nivå som möjlig

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /giveweapon (id) : du ger en spelare ett vapen. /giveitem (id): du ger en spelare ett föremål. /givemoney (id) (Antalet pengar) : gör så att man ger pengar till en spelare. /setjob (id) (jobb) : Man ger ett jobb till en spelare. /announce : du skickar du ut ett viktigt meddelande i chatten. /kick (id) (anledning) : du gör så att du "sparkar" en spelare /sqlban (id) (dagar) (anledning) : innebär att du bannar en person från servern. /bring (id) : du teleportrar en person till dig själv. /revive (id) : du återupplivar en spelare. /noclip : du gör så att du osynligt kan flyga och inspektera spelare från ett fågelperspektiv. /goto (id) : du teleportrar någon till en annan spelare. /tpm : du teleportrar en till waypointen man satt på kartan. /freeze (id) : du fryser en spelare så att spelaren inte kan röra sig. /dv : du tar bort ett specifikt fordon i din närhet.

Är du whitelistad på serven? Ja det är klart och jag rpar krim där det försegår välldigt mycket oseriös rp som måste förhindras.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad någon gång för några månader sen men det var inget allvarligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka