Nekad FRost | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FRost

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Vad heter du på discord? Fryser#1111

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16:00-23:00 på alla skoldagar beroende på om jag har läxor eller inte.
14:00-03:00 på helger om jag inte gör något speciellt.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sen 2020-03-18, ungifär runt 1500 timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bidra till en högre och bättre rp genom att kicka folk som inte kan bete sig och som bara är här för lall, jag hade även sv bannat de folk som jag tycker gör stora fel. jag hade inte tvekat på och dva en massa fel parkerade bilar som bara står mitt i vägen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? som jag sa jag skulle vilja bidra till en bättre stämning och hjälpa staffsen med den lilla hjälp jag kan ge dom genom att kicka lallare som inte kan rpa.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra till en bättre plats genom att hjälpa staffsen genom att banna och kicka dem lallare som är här för att förstöra.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en lojal spelare som skulle vilja hjälpa och underlätta för staffsen, jag hade inte ens tvekat på o kicka eller svbanna en spelare jag ser gör stora regelbrott, jag hade också dvat alla bilar som står mitt i vägen och som inte gör någon nytta.

Varför vill du bli servervakt? Jag har spelat på serven i över ett år och har aldrig tröttnat på den, jag har varit servevervakt innan då du kunde noclipa o alla sådanna saker så jag har en god kunskap inom detta.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) /svban (id) (anledning)/ dv - ta bort fordon /toggleid ser konstant id

Är du whitelistad på serven? ja de klart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad någon gång för några månader sen men det var inget allvarligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka