Accepterad FRost | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FRost

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Vad heter du på discord? Fryser#1111

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar mest spela mellan tiderna 10:30-03

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sen 2020-07-18, ungifär runt 1000 timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag nu skulle bli servervakt skulle jag hålla ordning och reda på serven, jag hade funnits som stöd för staffs och jag hade inte tvekat en sekund på om jag hade sätt en person göra fel även om det skulle vara en vän till mig, jag hade kunnat göra serven till en bättre platts genom att hjälpa staffsen så mycket som möjligt genom att kicka och banna dem lallare som finns, Jag hade även vistats på platser där jag vet att det förekommer mycket lallande för att varna eller i värsta fall banna. jag hade gett en bra anledning till varför just jag bannade eller kickade den personen för att hen ska lära sig.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag skulle vilja bli servervakt på unive eftersom det är en av de få servrar som verkligen håller en hög rp-nivå med seriösa spelare. Det förekommer många Lallare på serven som inte borde vara här och i sådanna stunder hade jag önskat att bli servervakt för att jag hade kunnat hjälpa till att få bort dem lallare som finns för att försöka höja rp-nivån lite till.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som servervakt hade jag kollat på lite större ställen så som piren där det förekommer mest lall .Jag hade gjort mitt bästa för att göra rpn till en högre nivå och isåfall tagit åtgärder om jag hade sätt någon som gjort ett fel, Jag hade kickat eller bannat dem som bröt mot någon regel.
Ser jag en person som gör ett större regelbrott hade jag skrivit en /report eller skrivit en anmälan på forumet, pågrund av att vissa människor inte tar åt sig av kortare banns skulle det varit bra att ta till med lite högre åtgärder som en traaine, Det är därför en längre ban är viktiga för människor att förstå konsekvenserna av vad dem gör . Banns är inte det ända jag skulle gjort såklart utan jag hade också dvat alla bilar som står vid onödiga ställen som tex motorvägen för att höga servens prestanda och slippa massa fps dropp.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tror jag skulle kunna vara den rätta för att vara servervakt för jag är välligt aktiv och skulle att försöka höja Rp nivån så mycket som möjligt här på unive och inte låta dem som inte kan rpa förstöra unives rp nivå. Jag hade även Dvat alla bilar som står på ett dåligt ställe som tex mitt i vägen för en ingång osv. Jag skulle helt enkelt bara försöka underlätta för staffsen så att dem kan göra viktigare saker.

Varför vill du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag kommer att vara mycket aktiv och jag kommer att hjälpa till att utveckla unives rp ännu mer. Jag skulle även få bort folk som inte kan sköta sig för att försöka få dem nya spelarna känna att dem har fått ett bra första intryck för att förhoppningsvis locka till oss ännu mer spelare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) /svban (id) (anledning)/ dv - ta bort fordon /toggleid ser konstant id, jag tog med dem man använder mest som servervakt annars kan jag fler inom staffyrket.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad 2 gånger och en av dem var felaktiga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej såklart inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka