Nekad FRost | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FRost

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ange ditt födelsedatum 11 September 2005

Vad heter du på discord? Fryser#1111

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar mest spela mellan tiderna 10:30-03

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sen 2020-07-18, ungifär runt 1000 timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag hålla ordning och reda, jag hade inte tvekat en sekund på om jag hade sätt en person göra fel utan jag hade kickat eller bannat ( beroende på personens regelbrott), jag hade kunnat göra serven till en bättre platts genom att hjälpa staffsen så mycket som möjligt och försöka dva bilar som inte riktigt står där dem ska stå.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag skulle vilja bli servervakt på unive eftersom det är en av de få servrar som verkligen håller en hög rp-nivå med seriösa spelare. Det förekommer många Lallare på serven som inte borde vara här och i sådanna stunder hade jag önskat att bli servervakt för att jag hade kunnat hjälpa till att få bort dem lallare som finns för att försöka höja rp-nivån lite till.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som servervakt hade jag kollat på lite större ställen så som piren där det förekommer mest lall .Jag hade gjort mitt bästa för att göra rpn till en högre nivå och isåfall tagit åtgärder om jag hade sätt någon som gjort ett fel, Jag hade kickat eller bannat dem som bröt mot någon regel.

Ser jag en person som gör ett större regelbrott hade jag skrivit en /report eller skrivit en anmälan på forumet, pågrund av att vissa människor inte tar åt sig av kortare banns skulle det varit bra att ta till med lite högre åtgärder som en traaine, Det är därför en längre ban är viktiga för människor att förstå konsekvenserna av vad dem gör . Banns är inte det ända jag skulle gjort såklart utan jag hade också dvat alla bilar som står vid onödiga ställen som tex motorvägen för att höga servens prestanda och slippa massa fps dropp.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tror jag skulle kunna vara den rätta för att vara servervakt för jag skulle att försöka höja Rp nivån så mycket som möjligt här på unive och inte låta dem som inte kan rpa förstöra unives rp nivå. Jag hade även Dvat alla bilar som står på ett dåligt ställe som tex mitt i vägen för en ingång osv. Jag skulle helt enkelt bara försöka underlätta för staffsen så att dem kan göra viktigare saker.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa serven så mycket som jag kan, jag tror detta hade passat mig bra då jag är inne mest på kvällarna när dem flesta traines sover och därför skulle det vara perfekt för mig genom att kicka och sparka dem spelarna som inte kan bete sig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /giveweapon (id) : du ger en spelare ett vapen. /giveitem (id): du ger en spelare ett föremål. /givemoney (id) (Antalet pengar) : gör så att man ger pengar till en spelare. /setjob (id) (jobb) : Man ger ett jobb till en spelare. /announce : du skickar du ut ett viktigt meddelande i chatten. /kick (id) (anledning) : du gör så att du "sparkar" en spelare /sqlban (id) (dagar) (anledning) : innebär att du bannar en person från servern. /bring (id) : du teleportrar en person till dig själv. /revive (id) : du återupplivar en spelare. /noclip : du gör så att du osynligt kan flyga och inspektera spelare från ett fågelperspektiv. /goto (id) : du teleportrar någon till en annan spelare. /tpm : du teleportrar en till waypointen man satt på kartan. /freeze (id) : du fryser en spelare så att spelaren inte kan röra sig. /dv : du tar bort ett specifikt fordon i din närhet.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad 2 gånger och en av dem var felaktiga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej såklart inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka