Inaktuell FRost | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FRost

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Fryser#1111

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag valde att ansöka då jag vill hjälpa till i discorden så mycket jag vill och jag tror detta kan vara kul.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag tror jag är den rätta inom detta, jag kommer hjälpa till riktigt mycket och om jag har haft en dålig dag så kommer det inte gå ut på ansökningarna vilket jag vet en person som jag inte ska nämna gjorde utan jag kommer hjälpa till så mycket som möjligt och kolla ansökningarna hela tiden.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor som om dem vore din bästa vän, du ska lixom vara trevlig och känna att du har gjort ett bra jobb genom att vara social.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka genom att vara en god och bra förebild för dem nya sppelarna jag ska bemöta i discord, Jag vill också att dem ska få så bra första inlevelse i unive som jag bara kan.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag vill att dem som jag ska släppa in ska ha kraven: bra rpare, kunna alla grundregler flytande och jag vill att dem helst ska ha lite mogenhet i sig och bara sitta och skrika.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha ansvaret att kolla igenom medlems ansökningar dagligen på forumet och att ha en bra bemötande ton mot dem som jag ska ta medlemskaps ansökningarna muntligt med.

Hur ser din aktivitetet ut? min aktivitet ser ut såhär: måndag:15:20-22:00 tisdag:15:30-22:30 onsdag: 15:00-22:30 torsdag: 15:20-22:30 fredag: 13:40-03:30 lördag: 10:30-04:00 söndag: 10:30-22:30.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server utan spelar bara här och har sammanlagt runt 1000 timmar på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inte för tillfället men kommer de upp något berättar jag såklart :)

Tillbaka