Nekad Frogweapon | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frogweapon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198417876886

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? 千尺ㄖᎶ山🝗闩尸ㄖ𝓝#6269

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenta Johansson och är 23 år gammal och han är uppväxt i stadsbyggnaden och han är uppväxt med sin mamma & store bror. Men i tidig ålder så gick det ganska snett för Kenta för att han började hänga med fel personer och han på grund av det så hamnade han på fel spår. När Kenta var 15 så blev hans store bror skjuten och Kenta hamnade i depression och när Kenta fyllde 16 så fick han reda på vem som tog livet på sin bror och då bestämde han sig för att ta revange på dessa personer. Så han ringde sina äldre polare och bad han om en hjälpa till med en sak så när hans polare fick reda på vad det var så backade några av dom ur men Kenta och två polare till Kenta August och Melvin ville hjälpa honom så en kväll åker dom till dessa personer och Melvin hade nämligen en pistol så han skulle hota dom med men Kenta tog pistolen och sköt dessa två som hade tagit livet av hans bror men det slutade med att det kom en tredje person och sköt Melvin i ryggen och August och Kenta kom där ifrån. Efter denna händelsen så lämnade Kenta alla sina vänner bakom sig och han bestämde sig för att starta ett nytt liv i staden Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Många av mina vänner spelar på unive och dom tycker att jag borde ge det ett försök för att jag har väldigt bra kunskap inom RP och jag kan bidra till roliga scenarion och rolig RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat mycket RP innan och kan bidra till roligare och bättre RP på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha kul i scenariot så alla vinner på det inte bara för en part

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade om det och har hört och sätt mycket på tiktok/youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka