Nekad Frogo | Medlem ansökning [RogerXD

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frogo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198974652873/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Harnesk

Vad är ditt discord namn? 69Frogo!#0372

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Stefan Strömberg föddes 2000-01-05 i Göteborg. efter grundskolan och gymnasiet så flyttade han till unive och han ville leva livet och hjälpa till människor. när Stefan va yngre så lekte han med små bilar. när han växte och blev 15 så köpte han sin första moppe. när han blev 17 köpte han en EPA. när han blev 18 så fick han äntligen köpa bil så hans största intresse är bilar och moppar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill få tillgång till mer saker i serven. och för att få bättre jobb så jag kan jobba i sjukvården som ett exempel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är för att det är bra rp och så är det väldigt kul att det är mycket folk på serven.

Hur hittade du Unive? det va kompisar som rekommenderade det till mig sen så sökte jag upp det för jag ville få reda på vad man gör, jag kollade på det och det såg väldigt roligt ut så jag laddade ner fivem och så valde jag unive för att det va mycket folk på serven.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mina största mål är nog att ha roligt och att skaffa vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som sagt jag vill ha roligt och skaffa vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka