Nekad Frogo | Medlem ansökning [ Kenzo21 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frogo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199102567398

Vad är ditt namn i verkligheten? David harnesk

Vad är ditt discord namn? 69Frogo!#0372

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2021

Berätta om din karaktär. Mattias Danielsson är en blond grabb som är 21 år gammal och är 190 cm lång. Som yngre hade Mattias föräldrar mycket problem just runt alkohol. Den ända han litade sig mot var just sin bror som dog i en bilolycka när han va bara 19 år gammal. Mattias gick vidare i livet och började på gymnasiet där han blev intresserad i bilar och motorer. Så på sin fritid var han hemma och meckade med sin pappas bil. När han va på sitt andra år på gymnasiet fick han en epa han fick mecka med själv. Efter de har han bara fortsätt med just motorer/bilar. Just nu jobbar han på Postnord och drömmer om att en dag jobba på en bilverkstad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag känner att denna server är bland dom mest populära servrarna som finns i Sverige just nu. Och vill göra det enklare för folket som lirar på denna server. När det just gäller Polis, sjukvård, och bil "fixning"

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker just rp servrar är dom roligaste, Men Unive finns det mer grejer man kan göra och det finns mer trevligt folk i denna server. Och sen kollar jag på streamers som streamar Unive tex Cosmo_BT

Hur hittade du Unive? Kompisar till mig lirade på denna server så jag hängde på. Något jag inte ångrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna nå jobb som just bildverkstad eller Polis och annat. Och skaffa kompisar och sköna relationer med personer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna hjälpa folk på Unive och få bra relationer med personer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, lirar när jag känner för det. Under sommar lovet då. När skolan börjar får vi se.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka