Accepterad Froggy | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Froggy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Froggy#2981

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ragnar Adolfsson och är född 1997. Ragnar har gått i gymnasiet i Linköping och linjen Ragnar gick i var inriktad mot data och elektronik. Ragnar har en pappa som heter Mustafi och hans mamma gick bort när han fyllde 12. Ragnars dröm är att jobba inom en bilfirma. Ragnar har också ett väldigt stort intresse för bilar. Om Ragnar inte når sin dröm vill han bli ambulans och hjälpa folk. Ragnar är en väldigt rolig och skön person. Han har aldrig skadat någon han gillar människor han har respekt till alla han skulle aldrig slå någon från ingenstans. Ragnar gillar att skoja mycket och vill göra allt för att nå sina drömmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att göra bra rollspel på servern och göra så roliga scenarion på servern som möjligt men inte överdriva. Jag kommer inte att powergama eller göra något som inte är tillåtet. Jag vill bara han en rolig rp på servern och lära känna folk och skaffa nya vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela och att t.ex. den andra vinner i ett scenario utan man behöver inte spela bara för att vinna hela tiden. För att göra det roligare för den andra också att man gör det på ett schysst sätt. Det innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, istället för att bara tänka på sin egen vinning eller förlust. Det ärr inte alltidd möjligt att strategin att spela för motpartens vinst inte alltid är lämplig eller möjlig i alla situationer.

Hur hittade du Unive? Min kompis skickade servern till mig.

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka