Nekad Froggi | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Froggi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199199507095/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Froggiboi#1763

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska vara komma ifrån sverige, han ska vara rätt så ung kanske född 2000. han ska vara loyal och vara både aggresiv och lugn ( olika händelser ). Han ska ha stort intresse för att jobba någonstans t.ex mekonomen. Han ska också ha intresse för bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ser när andra spelar det och verkar vara väldigt kul att få vara med i servern. Jag har också kollat på streamers som t.ex Cosmo BT. Jag ska försöka med att få andra folk som jag känner att joina servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Såg en av Cosmos tiktoks och kollade sedan på hans yt videor och streamsen.

Hur hittade du Unive? Genom twitch och Cosmo BT tutorial på hur man körde fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul med andra. bli väldigt bra på unive t.ex vara bra RP´are. Att kunna spela servern ofta och ha stort intresse för den.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna vara en bra RP´are och att ha så kul som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Japp, jag kör just nu en RP server och spelar just nu, alltid när jag är inne på datorn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka