Accepterad frogger | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frogger

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Användarnamn: frogger

Vad är din steam profil länk? hittar inte med heter frogger,

Vad är ditt namn i verkligheten? kalle

Vad är ditt discord namn? froggger#9933

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2020

Berätta om din karaktär. Jag är 15 år. Jag gillar att spela fiveM med mina kompisar. Jag gillar att gå i skolan
och gillar att vara med mina kompisar.
Min bakgrund är att ha bra framtid och bra jobb. Jag gillar att hjälpa till som hjälper mig och är trevlig. Jag respekterar alla som respekterar tillbaka. Jag kan bli snabbt arg. Jag går i engelska skolan för att jag vill lära mig engelska och jag gillar engelska. i min skola studerar jag också spanska. Jag gillar sport jag gillar att spela fotboll med mina kompisar jag går också i fotbolls lag och gillar lagen.
Jag gillar att spela på min dator som FiveM och Fall guys och mer spel men jag fokuserar mest på skolan. När jag klarar skolan ska jag jobba som pilot eller polis för att jag tycker om flygplan och poliser. Jag gillar att resa till Turkiet med min familj för att jag kan bada och ha roligt med mina kusiner. Jag gillar också bilar och mopeder och jag ska göra övningskör till moppe för att det är roligt att vara med kompisar och åka runt. Jag vill lära mig engelska för att många länder pratar engelska och jag kan resa till vilken land jag vill och prata engelska.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tyckte om servern och jag spelar seröst och respekterar alla. Jag lyssnar på admin och staff och respekterar dom. för jag kommer bidra med aktivitet och bra rp!, och jag kommer bidra med bra rp, och älskar denna server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag spelar seröst och respekterar alla och förstör inte för dom som vill spela. Alla var snälla och trevliga när jag kom in till serven och alla respekterade mig och välkomnade mig. Ni har också bra Admins och staff. och jag kommer bidra med aktivitet och bra rp!

Hur många timmar har du på FiveM? 200

Hur hittade du Multistaden? sverige listan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka